Škrtící klapka...

1994 - ....
Odpovědět
Don Roberto
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09. pro 2010 17:38:19

Škrtící klapka...

Příspěvek od Don Roberto »

Ahoj, můžete mi někdo poradit? Koupil jsem si A6 3,0 TDi quatro r.v. 2006 a rozsvítila se mi kontrolka filtr pevných částic...asi týden nato začala blikat kontrolka žhavení, auto ztratilo výkon, nejede víc jak 100km/h a točí max 4000ot. :shock: Zkoušel jsem rady typu projet auto na tempomat v otáčkách 2-3tis, regenerace se nepovedla. Po připojení na diagnostiku to píše pouze závadu na škrtící klapce. Daný problém jsem řešil už asi se 4 mechanikama a každý radí něco jiného. Dík všem za rady...

Bukáček
Příspěvky: 1
Registrován: pon 13. čer 2011 15:56:12

Škrtící klapka...

Příspěvek od Bukáček »

Ahoj, tak podobný problém mám také A6 3.0 quatro rv 2004 již delší dobu svítí kontrolka motoru (či co to je, emise???) a teď se mi stává že najednou auto přestane jet a prostě jede na minimum a bliká stále kontrolka žhavení, po projetí pc mi bylo řečeno že turbo je v pořádku a vypadalo to na špatnou naftu, nalil jsem aditiva a myslel že to je ok, ale bohužel dnes zas, prý to spadne do nouzového režimu aby neodešlo turbo, ale příčina je neznámá ??? poradí někdo ?

denny
Příspěvky: 8
Registrován: úte 14. čer 2011 22:44:18

Škrtící klapka...

Příspěvek od denny »

To ti asi napíchli vidlema ne?Jaké ti to píše chybové kody?
www.ase-dedic.com
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.

Jirik88
Příspěvky: 3
Registrován: úte 16. říj 2012 23:37:18

Škrtící klapka...

Příspěvek od Jirik88 »

ahoj mam uplně stejný problém i stejný auto byl sem v servisu na vagu ten napsal elektrická nefunkce regulace turba (příliš mály průtok)a ze to nedokážou nastavit ze na to potřebuji přístroj to sem zjistil ze to proměřovali a všechno chodí jen to není sehrané řídící jednotkou motoru či turbem ani základní nastaveni nestačí tak sem jel do audi a tam ty blbci mi chtěli vyměnit turbo ze je špatný pak trubky 2 od turba vyšlo by to na nějakých 65tisic jenomže to turbo je starý dva roky a je v pohodě a přetim mi řekli ze by to stačilo ty trubky vyčistit ted to chtěli vyměnit jedna stoji 10000 tak ze to dam zas do toho prvniho poradim se snima jestli by teda se mrkli na to turbo jestli je snim neco a asi bych koupil odnich turbo sice repasovaný stou řídicí jednotkou nebo nechal repasovat to moje nevím je zas dva roky starý má najeto asi kolem 60000 pac vymění jsou po 30tic.km pro bližší info mne kontaktujte na mail třeba allkampfjitsu@centrum.cz kdyby sté věděli o tom přístroji kdo to má a děla tak pisněte a to turbo když ho zaklinim to otvirani tak to jede a turbo v pohode ani nepiska nic je to tou regulaci nejde tam moc vzduchu

Rambic
Příspěvky: 2
Registrován: stř 24. říj 2012 10:00:33

Škrtící klapka...

Příspěvek od Rambic »

Co takhle zas*anej EGR ventil?

bert999
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 25. říj 2012 8:58:16
Bydliště: Pragostan
Kontaktovat uživatele:

Škrtící klapka...

Příspěvek od bert999 »

pokud je to skrtici klapka,tak tase da softwerove odstranit a klapky jenom odpojit, resil jsem to stejne. a vyjde to na 5000
Audi A6 3.0TDI MMI 3G, Kůže,automat,Bosse sound,solar

Jirik88
Příspěvky: 3
Registrován: úte 16. říj 2012 23:37:18

Škrtící klapka...

Příspěvek od Jirik88 »

ahoj egr ventil je novej ale pise to elektricka nefunkce regulace kdyz to zaklinim tu regulace aby to bylo otevreni tak to jede ale pada to do nouzaku bud pri velkym seslapnuti nebo kolem 120km/h pak to po chvilce je pryc nouzak

Jirik88
Příspěvky: 3
Registrován: úte 16. říj 2012 23:37:18

Škrtící klapka...

Příspěvek od Jirik88 »

bert999 píše:pokud je to skrtici klapka,tak tase da softwerove odstranit a klapky jenom odpojit, resil jsem to stejne. a vyjde to na 5000

a to pak jede jo bez toho otevreni turba ?? bud to bude otevreni nebo zavreni ne ty klapky kdyz to odpojim

Odpovědět