Pomůžete prosím identifikovat tento pazvuk?

1994 - ....
Odpovědět
phitreek
Příspěvky: 2
Registrován: stř 15. srp 2012 23:09:44

Pomůžete prosím identifikovat tento pazvuk?

Příspěvek od phitreek »

Zdravím, mám A4 Avant B5 1.8 20V 92kW v automatu a při každém rozjezdu se studeným motorem, když se blíží 50km/h a otáčky jsou kolem 3000ot/min jede cca sekundu jakoby se spojkou a až dosáhnou otáčky cca 3500 tak se teprve zařadí vyšší stupeň. Dělá to jen při rozjezdu. Nejsem odborník, ale možná vyměnit olej v převodovce? Auto mám teprve měsíc a přede mnou to měl starý pán, který moc nejezdil, tak si říkám, jestli se třeba nesnížila viskozita oleje, nebo něco v tom stylu, ale servisoval u Audi, před prodejem nechal udělat novou TUV a podle servisky je vše ok a to stejné mi řekli na diagnostice kam jsem se jen zběžně stavil při koupi v Bavorsku, takže tomu nerozumím. Můžete mi prosím poradit? Nevím, jestli se jedná o problém, ale vzhledem k tomu že to dělá vždy jen jednou při rozjezdu na studeno, moc se mi to nelíbí. Díky moc za každé info.

Zde je odkaz na video z telefonu v nevalné kvalitě, ale pro ilustraci snad postačí:
http://www.youtube.com/watch?v=_Pho0Nbz ... e=youtu.be

Dále bych se chtěl zeptat, zda můžete doporučit servis, nebo šikovného mechanika v Praze nebo okolí?
Děkuji.

Houmi
Příspěvky: 4
Registrován: ned 14. říj 2012 18:19:49

Pomůžete prosím identifikovat tento pazvuk?

Příspěvek od Houmi »

to je jka kdyby tam automat nevedel co dat ale stim olejem si myslim ze problem nebude to by to delalo porad nejen pri studenym rozjezdu skus to nechat jeste prijevyt a jak to zacne delat tak zajet nekam na diagnostiku nejlepe to nechat az to shladne a napychnout to a sledovat to v ty chvyli jak to zacnedelat

phitreek
Příspěvky: 2
Registrován: stř 15. srp 2012 23:09:44

Pomůžete prosím identifikovat tento pazvuk?

Příspěvek od phitreek »

díky už jsem to vyřešil přes audi klub, nakonec to byly podtlakové hadičky a váha vzduchu :)

Mirek_A4_B8_3.0dti
Příspěvky: 2