Ahoj,
přišel čas vyměnit u mé Audi TT 8n 165kw podvozek a když se už bude kupovat, tak bych ji chtěl trochu snížit. Potřeboval bych radu jaký zvolit. Jestli dát stavitelný od TA Technix nebo koupit sériový podvozek a dát nějaké značkové sportovní pružiny se snížením do těch 35-40mm. Vím, že na netu je spoustu diskuzí na TA Technix a sportovní pružiny s kombinací sériového podvozku, ale ne takové, které by vše vysvětlili a pořádně popsali, jak se auto chová atd… Potřebuji vědět od někoho, kdo tento podvozek má a ví o čem mluví, zda jsou jízdní vlastnosti stejné, horší nebo lepší. Nejde mi jen o to, aby auto bylo níže, ale aby se chovalo při ostřejší jízdě stejně jako na sériovém podvozku nebo i lépe. Pokud je lepší volba koupit sériový podvozek a sportovní pružiny než TA, není co řešit… Předem děkuji za odpovědi a prosím o vyvarování se: ,,Kup nějaký podvozek za 20-30 000 a budeš spokojený“, neplánuji s autem jezdit závody, ale normálně jezdit a sem tam se projet rychleji.
Podvozek Ta Technix nebo sériový se sportovníma pružinama
Re: Podvozek Ta Technix nebo sériový se sportovníma pružinama
Sportovní podvozky děláme profesionálně, takže si troufám tvrdit, že k tomu mohu něco říct.
Sportovní pružiny ať už jsou pod jakýmkoliv logem, tak v kombinaci se sériovým tlumičem nedosahují zajímavých jízdních vlastností. Spíše jsou na úkor jízdy, protože sériový tlumič snížení nezvládá. Dokáže při něm přijatelně fungovat do -40mm. Pod toto snížení je už sériový tlumič doslova nefunkční.
Pokud chce zákazník dosahovat jízdních vlastností, tak vždy doporučujeme sportovní podvozek celý.Tzn sportovní tlumič i pružiny vyrobenou dohromady na sebe, takže třeba kompletní podvozek od TATechnix s TÜV certifikací. V Žádném případě nikdy nekupovat pejska a kočičku tzn Bilstein a třeba H&R. Zpravidla to funguje hůře než nejlevnější komplet s TÜV ale stojí to raketu.
Pokud zákazník chce ladit podbvozek podle kol a nebo dosáhnout top vzhledu na úkor tuhosti pak je tu stavík. Stavíky jsou tuhé, ale jsou geniální z hlediska ladění.
Můj osobní favorit je https://tatechnix.cz/10891-tt . Tyhle podvozky fungují, jsou levné a lidi s nima jsou spokojený. To je asi to nejdůležitější. Jako další značku co nabídne něco navíc vidim AP Sportfahrwerke. Mezi tim je jen naleštěné nic.
Sportovní pružiny ať už jsou pod jakýmkoliv logem, tak v kombinaci se sériovým tlumičem nedosahují zajímavých jízdních vlastností. Spíše jsou na úkor jízdy, protože sériový tlumič snížení nezvládá. Dokáže při něm přijatelně fungovat do -40mm. Pod toto snížení je už sériový tlumič doslova nefunkční.
Pokud chce zákazník dosahovat jízdních vlastností, tak vždy doporučujeme sportovní podvozek celý.Tzn sportovní tlumič i pružiny vyrobenou dohromady na sebe, takže třeba kompletní podvozek od TATechnix s TÜV certifikací. V Žádném případě nikdy nekupovat pejska a kočičku tzn Bilstein a třeba H&R. Zpravidla to funguje hůře než nejlevnější komplet s TÜV ale stojí to raketu.
Pokud zákazník chce ladit podbvozek podle kol a nebo dosáhnout top vzhledu na úkor tuhosti pak je tu stavík. Stavíky jsou tuhé, ale jsou geniální z hlediska ladění.
Můj osobní favorit je https://tatechnix.cz/10891-tt . Tyhle podvozky fungují, jsou levné a lidi s nima jsou spokojený. To je asi to nejdůležitější. Jako další značku co nabídne něco navíc vidim AP Sportfahrwerke. Mezi tim je jen naleštěné nic.